Onsdag,

Åh, idag har varit en dag utöver det vanliga minsann. Har jobbat på fritids från klockan sju till klockan strax efter fyra, varav hela eftermiddagen har spenderats utomhus då alla barnen skulle bada. Snygga märken jag har nu då liksom. Tur att det inte var så långt hem så att jag kunde byta om till shorts iallafall!

När jag kom hem satte jag mig i korgstolen där ute, drack en öl och läste några kapitel i boken jag läser nu "Sommardöden", mycket bra änsålänge. Sen gick jag in, la mig i sängen för att jag hade en galen huvudvärk och ont i magen :( Råkade somna, oops! Long time no seen powernap! Shit vad skönt det var!

Imorgonbitti ska jag till läkaren, ta nya prover och nu får de fan fixa detta, riktigt trött på att vara snurrig och må dåligt.

Hörs,

S

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmmm en öl är aldrig fel ;) Tråkigt att du inte vet vad de är för fel :(

2010-06-17 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0