presentshopping!

Har nyss varit iväg och fixat present till Alexandra som ska ha 18årsfest på fredag - woho! Haha, hon kommer bli så glad så ;D

Köpte även en liten present till Ingela, inte för att hon fyller år eller så men när jag såg denhär saken tänkte jag direkt på Ingela och förstod att jag ändå inte hade gått därifrån förrän jag hade köpt den ;b (en av mina shopaholicbekännelser). Det var en tekula som hade en tekanna längst ut på kedjan, skitsöt! Ingela dricker mycket te så därför tyckte jag att hon skulle få en sån och hon blev jätteglad :)

Nu kommer förhoppningsvis snart Emil hem, myspys :)

Blev ingen läkare och hästgos idag btw, läkartiden ändrad till torsdag och det har regnat som fan så det blev inget med det idag.. Passar dessutom mycket bra att jag ska till läkaren på torsdag istället eftersom att jag ska till mamma på eftermiddagen och baka smörgåstårta.

Nu ska jag sätta mig på balkongen i SOLSKENET, läsa nya SOLO och ha det gött!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0