Söndag

Ja, det blir alltid en ny dag till sist.

Glömde ju bort att berätta att det inte bara var student i veckan, kusin Lina slutade nian i torsdags! Högstadiet avklarat, nu ska den lilla människan ut i den stora gymnasievärlden, haha (; Hon ska läsa till stylist minsann! Så snygga vi ska bli med hennes hjälp ;) Mat & tårta hos kusin på kvällen - mums!

När vi gått upp imorse kollade vi på tv och chillade i soffan, bäddade ner oss med täcke och allt. Sen körde Emil till BK för att handla mat. Jag är fortfarande sur på Donken och BK har en fantastiskt god Veggieburgare (är inte vegeterian men äter ju verkligen inte hamburgare) och pommesen på BK är inte alls goda så de bytte jag ut mot en side sallad och så VIPS! Så blev det lite nyttigare dessutom :D

Veckan som börjar nästa gång jag vaknar, haha - imorgon, är ganska fullbokad!

Måndag: Änsålänge inga planer
Tisdag: Läkaren sen till pappa och gosa med hästarna (om det inte ösregnar)
Onsdag: Jobba på fritids 07-16
Torsdag: Hem till mamma och baka smörgåstårta till kalaset på lördag (den blir godast om den får stå och dra sig i två dagar. Bara tårtan, allt som läggs ovanpå lägger man ju såklart på samma dag som den ska ätas)
Fredag: 18årsfest, Alexandra ska bli stor :)
Lördag: Mitt kalas

Ja, ni ser ju själva. Kommer bli en rolig vecka! :D

Nu ska jag sysselsätta mig på något vis.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0