The last song

Blev lite shopping igår med lillasyster! Hon hittade klänning & jeansshorts och jag köpte en väska och en tröja, ingen bikini.. Menmen!

Igårkväll var det homecoming-grillning hemma hos kusin, mamma & gänget kom hem igår ju! Blev som väntat, historier och mat :) Mycket trevligt! Kul att träffa mamsen igen! Lina, Åsa & Svampen har ju varit ute och rest förut så att säga men såklart var det jättekul att träffa dem också!

Mat i magen och uppdaterade med allt som hänt så rullade kusin & jag till Helsingborg för att kolla på bio!
Tha last song, skitbra film! Dock inte okej att Erika sitter och skrattar när det var som sorgligast! tur att det bara var vi och två till i salongen (; LAGOM! Haha.



Inatt sov jag hos mamma. Känns ju sådär att jag inte har någon säng där längre? Wellwell, soffan funkade bra!

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0