P som i pepp som i party

Emil har kommit hem, jag har bäddat rent, slagit in presenten och fixat håret! Woho, nöjd Sara just nu! Har tillochmed hunnit dansa runt och fjanta mig till härlig summer-feeling-musik! Life is great.

Klockan är några minuter över fyra och det är väl snart dags att fixa resten inför ikväll, fixa mitt face tillexempelt. Smink och partyblåsa ska på! Ska sitta ute i en trädgård i partytält men jag tänker nog ändå köra på klänning. Det är ju sommartider nu och då ska man bannemej inte ha byxor, även om det kanske är lite kallt ;) Nej, klänning får det bli! Tar nog med en filt dock om det skulle bli skitkallt, inte kul att sitta och frysa! Inte för att man känner av det så mycket när man druckit alkoholhaltiga drycker men jag får väl hoppas att jag fattar att jag fryser för jag vill inte vara sjuk imorgon! :D

Tack gode gud för att jag inte blir bakis! Party party imorgon med ju :D

Dressed for success spelas just nu här, pepp pepp!

Ha en fantastisk kväll :)


Sommar, sommar, underbara sommar. Jag kan inte hjula.. Urgh.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0