F som i fabulous som i fredag

Smörgåstårtorna blev jättebra! Malin, mamma och jag gjorde vars en så nu är där tre stycken som ska stå till sig tills på lördag :) Smaskens! Innan jag körde hem till min kille körde jag först ner lillasyster Malin till fotbollsträningen och sen körde jag och lämnade en TV hos Sylle som hon ska låna över sommaren. Igårkväll blev det celebrationmys - min & Emils månadsdag igår ju. Mat och massa mys blev det!

Fotboll på tv nu, Tyskland - Serbien. Hyfsat händelselös match hittills, alla matcher i 2010's FotbollsVM har varit hyfsat händelselösa - inte det roligaste VM genom tiderna så att säga. Men, man kollar ju ändå!

Har precis slängt igång en maskin tvätt och ska snart slå in Alexandras present - mohahaha. Så glad hon kommer bli ;D Emil är inte hemma, han är iväg på hemligt uppdrag. Typ. Han fixar min födelsedagspresent! Haha, han har inte haft det lätt den stackarn, ingen aning om vad han ska ge mig och jag har ju inte sagt vad jag vill ha heller, då är det ju inget kul. Vill ju ha något som han har tänkt ut själv, som han har lagt ner tid och energi på att hitta eller klura ut. Jag ställer väl inga krav heller? Bara att det måste vara den bästa presenten av alla ;)

Ikväll är det iallafall fest hos Alexandra som fyller 18 på tisdag, kommer blir bigtime skoj! Imorgon är det bigtimekalas/fest hemma hos min mamma för att jag fyller 20 på söndag och på söndag är det som sagt min födelsedag! Ska njuta av mina sista dagar i tioårsåldern som Ingela hade sagt :)

Längtar tills på måndag då jag ska börja på älskade Ångan men först ska jag ha en riktigt fet helg! Efter helgen är jag 20 år, oh my g. 20 år? När tusan hände det? Houchi houchi.

Woho, 1-0 till Serbien och en utvisad efter rött kort i Tyskland - haha. Bra jobbat Tyskland? Njä.

Nu ska jag ta tag i lite andra saker, slå in presenten tillexempelt.

Ha en fantastisk fredag så hörs vi av :)

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0