Helgens bravader

Nu har det varit helg och full fart från fredag till söndag!

Fest för Alexandra i fredags ju, trevligt och hon blev mycket glad för sin present! Kan ju berätta nu vad det var: en spann ketchup, haha - 5 kg ketchup!

I lördags vad det dags för mitt födelsedagsfirande! Åkte hem till mamma vid halv fem för att hjälpa till med de sista förberedelserna och sen började gästerna trilla in vid sex! Fick superbra presenter! Presentkort på Ticket, förvaring till alla mina smycken, våffeljärn, handmixer & brödrost i chiliserien - har typ allt nu :D Tre skålar, presentkort på Väla, champange, en sparbössa som är en elefant. Hmm, en väska, hårprodukter, nagellack, solglasögon, duschvantar, pengar, resekataloger. Ja det var nog allt tror jag! Har alldeles säkert glömt något men det är nog inte hela världen :D

Igår var det söndag och min födelsedag! Då fick jag mina presenter av Emil - TJOHO! Fick ett jättefint halsband <3, en påse med 190 klubbor, presentkort på SF och blommor :D GLAAAAD SARA! :D Min kille är faktiskt den bästa som finns.

Idag började jag på älskade Ångan! Fantastiskt! Började lungt, klockan åtta och sen fick jag gå hem klockan två men imorgon är det ordinarie tider som gäller, 06-14. Riktigt nice att vara tillbaks!

Visar bilder från helgen snart, har inte lagt in dem i datorn ännu.

Grattis till min söta mormor som fyller år idag! :)

Take care people!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0