Stenhårda pumps från Iron Fist!

Nu har Ella lagt sig för att ta en powernap. Ser skönt ut men jag är inte trött så det är inget som lockar faktiskt! Dumt att sova i onödan! Istället tänkte jag göra hemmagjord smoothie och sätta mig ute i solen och läsa lite, det låter som bra idé. Senare blir det väla med lillasyster, ska hjälpa henne att hitta en klänning till skolavslutningen och jag hoppas att jag kan hitta en ny bikini eller något annat skoj! :)

Har faktiskt beställt hem ett par nya skor! För att jag bara har typ 100 par skor... Haha, nej men man kan aldrig få för många skor! Dessutom så använder man sina high-heels som fan på sommaren så man måste ju ha många att välja mellan.. Nej, jag lägger ner, kan inte komma på någon bra anledning till varför jag skulle "behöva" dessa så jag säger som det är: jag vill ha dem.  Haha, BRANDOS.se har fri frakt så man betalar bara för skorna, perfa!



Hey pretty baby with the high heels on ;)




Nu: smootihe & sol


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0