det är tur att man har en skön säng när man måste ligga i den nästan hela dagen.

Long time no seen, förlåt och allt sånt där.

Hela världen snurrar, kan inte någon bara hålla den stilla åt mig ett tag? Var hos läkaren igår men dem hittade inget fel, tog en massa blodprover som jag får svar på imorgon, hade varit skönt om de hade kommit med lite svar. Igår provade jag med panodil men det hjälpte inte alls, det slutade verkligen inte att snurra och jag fick lite ont i huvudet, menmen det var väl värt ett försök.

Emil är helt fantastisk.



Emil och vårt föl Keo TH e: Chirlon på Tullstorp. Gulligt!


Tullstorp var bra, jätteroligt, Alice & gänget, god mat och bra show.

Nu ska jag lägga mig ner, kolla på film. Har nyss käkat Ingelas korvstroganof - mums. Hon är så hilma gullig som skippar löken bara för att jag inte gillar lök. :)


Ha en bra dag i er förhoppningsvis stillastående värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0