det löser sig

Sa mannen som sket i poolen, haha, nej fy.

Men, det har löst sig bra, såg ut att bli ett riktigt tight fredagsschema men plötsligt ser det ut att bli great. Ska leka med Sylle idag istället för imorgon och det gör ju ingenting alls, mer tid för double-S-hyss! :D Tjugo i tre kommer hon med tåget så efter jobbet tar jag min söta rallybil och hämtar henne! Tänkte att vi skulle hälsa på Elin på ICA, köra hem till pappa och sen hem till mamma så att Sylle kan hälsa på Ella för det har hon inte gjort ännu.

Wohohohoooo, kommer bli sjuuuuuukt NICE att träffa Sylle. Long time no seen - igen. URGH.

Haha, måste ju berätta vad som hände i morse! Jag drömde att någon höll fast mig och försökte ta mig loss så jag fäktade ju ordentligt med hela kroppen i drömmen. Bara det att jag råkade fäkta med armbågen på riktigt också, rakt på Emil. Tack och lov bara på axeln. Haha, jag vaknar typ direkt efter och då tittar han på mig och frågar vad tusan jag håller på med och jag fattade ju ingenting! Haha, FÖRLÅT! Som sagt, tur att det bara var axeln. Hade ju inte varit alls snyggt om jag hade nitat honom mitt på näsan eller nåt!

Nej, om man skulle gå ut och kolla om posten har kommit? JAVISST! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0