ett inlägg om denna veckans tisdag & en underbart stor säng.

Idag är det tisdag och det hade ju kanske varit kul om det hade varit rätt tisdag men nu är det inte så. Det är fel tisdag, den sorts tisdag då Emil jobbar natt.. Så när jag kommer hem vid halv fem hinner vi ses en liten stund, typ en timme sen ska han iväg och jobba. Sen går det till så att jag blir jätterastlös av att vara ensam, inte kan somna för att Emil inte är där, är hemma och saknar honom jättemycket, bäddar ner mig och sen kommer han hem mitt i natten. Kvällens planer ser dock annorlunda ut. Jag ska fixa lite saker, haha, hemliga saker ;b Dricka te och kolla på New Moon. Sen när Emil kommer hem är det onsdag och då är det bannemej inte vilken onsdag som helst, nejnejnej - det är min och Emils 6månadersdag! FATTAR NI!? SEX MÅNADER!? Ett helt halvår! Jag är så lycklig.


Igår fixade vi upp min säng så inatt sov vi i min underbart stora säng. Det är faktiskt jättestor skillnad på att sova två i en 1,20 säng eller att sova i en 1,80 säng. Så himla mycket plats nu helt plötsligt :) Självklart ligger vi ändå väldigt nära och utnyttjar kanske inte hela sängen men det är skönt att kunna slänga runt på armar & ben utan att nita sin stackars pojkvän :) Dessutom har jag fått min vilja igenom gällande antalet kuddar i sängen. Jag har alltid haft 7 kuddar och tre täcken i min säng förut men det fick ju inte riktigt plats i Emils säng.. Då hade ju inte vi fått plats. Haha. Men, nu är det massor med kuddar och täcken i sängen! WOHO!

Nu är det dags för mig att packa ihop för dagen och köra hem och ha puss- och kramkalas med min kille! LOVELY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0