Godmorgon lördag!



Det är äntligen lördag och snart ska jag köra till pappa, lasta hästarna och iväg till tullstorp! Emil körde och jobbade vid halv åtta och var det ju kört med mitt sovande. Jag är verkligen skitkass på att sova. Har haft ont i ryggen hela natten, Emil har smygsnarkat och jag fortsätter drömma störigt dumma saker. Trött bllir man. Iallafall, när Emil hade kört så var det lika bra att gå upp och nu har jag ätit frulle och lyssnar på skön morgonmusik.

Nu tänkte jag get dressed och fixa så att jag kan köra om en timme! Ska bli superduperkul att träffa STENhårda Alice & gänget! :D LÄNGTAR.


Jag & Alice på söndagsfesten förra året. STUBBE UPP! ;)

Nej, vi hörs kära läsare.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0