härliga fredag! Eller?

Gårdagen med Sylvia var toppen, vi har bannemej alltid kul. Vi var i Båstad där vi klippte sönder ett par jeans, åt glass, kollade i min gamla scrapbook och massa annat kul :) Sen var vi hemma hos Emil en stund sen körde jag henne till tåget. Tack som tusan för igår Sylleklump <3

Idag känns det tungt, känner inte alls för att göra någonting, känner inte för att prata med någon. Vill helst bara sätta mig ner någonstans där ingen kan störa. Livet har sina motgångar ibland men jag hoppas att denna motgång bara är ett onödigt påhitt för annars vet jag inte vad jag gör. Det känns så himla meningslöst och onödigt att hitta på något eller dra egna slutsatser över en situation man egentligen inte har koll på. Det är så himla onödigt att göra en höna av en fjäder eller ännu värre - att hitta på att man hittade en fjäder som man sen gjorde en egen höna av. Sant eller inte - det svider ändå.

Nej, ska inte dra ner erat härliga fredags-humör med mina bekymmer.

Vädret är fint - tummen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0