I'm worried sick.

Jag har världens största klump i magen. Önskar att jag kunde tänka en glad tanke så att den försvann. Det funkar i ungefär en halv sekund sen är den tillbaks igen..

Har iallafall fått reda på att en jeansskjorta och en kavaj som jag inte trodde jag hade beställt är påväg, haha. Bra koll. Plus ett par supersnygga jeans från DBrand. DESSUTOM är det strålande väder och min bil är nytvättad och glänser med sin fina lila glans ;) När solen inte skiner ser den svart ut men i solsken ser man dess rätta färg! LILA :D

Ikväll kommer bli great. Ska dricka god öl, ha superskoj och shakea mitt ass tills klockan är morgon.

Nu ska jag sätta igång musik och sysselsätta mig med städning & disk, sen är det dags att fixa frilla & face.


Have a nice night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0