jag vill vara en kiwi.

Idag är det fredag. WOHO. Eller?

Jag har varit hos mamma & pappa idag och umgåtts med lillasyster. En bra dag.

Imorse var min kille glad och gosig men när jag kommer hem igen är han raka motsatsen. "Uttråkad" var hans försvar men för tusan - gör något då? Eller också har han sysslat med något han inte vill berätta, vad vet jag. Han håller inne på nåt, om det är något jag har "gjort" eller inte har jag ingen aning om, det är tydligen inget han vill tala om?. Är inte alls sugen på surmörtar och lömskheter.  Som grädde på moset är det den tiden i månaden som gör allt sju gånger så besvärligt. Usch och allt sånt där.

Om man skulle göra något? Borsta tänderna kanske? Det är ganska skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0