motivering = noll

Inte min bästa dag, har känt mig omotiverad hela dagen men ändå fått mycket gjort. Det blir bara så himla tråkigt att jobba när man verkligen inte känner för det MEN det är bara att bita ihop, göra vad man ska tills klockan är dags att gå hem. Väldigt snart är klockan dags att gå hem, om en kvart närmare bestämt. Dessutom är jag jääättehungrig. Urgh. Hoppas verkligen jag känner mig mer "jobbsugen" imorgon! :D

Imorse vid sju skickade pappa sms: "Godmorgon kör försiktigt idag det är jättehalt. Kram din käre far." Väldigt gulligt av honom då hans sms mer brukar se ut såhär: "Ok". Haha. Så jag körde ju tio minuter tidigare än vanligt men det var inte alls halt så jag var ju en kvart tidig till jobb. Annars brukar jag äta frulle vid halv tio men idag tänkte jag att jag kunde ju göra det innan jag började. Bara det att jag är väldigt hungrig nu bara för det. Kanske råkar köra inom McDonk på vägen hem ;)

Om exakt en vecka har Emil & jag varit tillsammans i ett halvår. Underbart, han är den bästa som finns! <3


Nej, dags att börja förberedelserna för att köra hem ;D


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0