sex månader med världens bästa Emil!!!!!!

Idag är det ett halvår sedan jag & Emil blev tillsammans, sen dess har vi varit ifrån varandra max en dag.

Herregud - jag är så lycklig.

Igår när han jobbade fixade jag ihop hans present, ett album med en massa bilder - jättefint! Hoppas han blev glad när han öppnade det! Han jobbade ju inatt och kom inte hem förrän när jag gick upp i morse, då kommer han in med rosor. Han är så underbar att jag smälter litegrann.

Detta halvåret har varit det bästa i hela mitt liv, kan inte tänka mig att det skulle kunna vara bättre för detta är bättre än vad jag någonsin ens vågat drömma om. Han gör mig glad varje dag, även då det kan kännas tungt. Det finns ingen annan än du Emil, bara bara du!

Jag vill vara din föralltid.

Åh, kan knappt vänta till jag slutar och får köra hem och pussa & krama honom - jag saknar dig Emil..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0