elftemarstvåtusentio

Är det inte underbart med grått & blött väder? Jättelätt fråga med ett svar på endast tre bokstäver: NEJ.

Det duggregnar så att det bildas en svinhal hinna av is ovanpå snön så att den aldrig kommer försvinna. Jobbigt att det blir svinhalt på vägarna också bara. Butbut!

För första gången på helt galet länge har jag mjukisbyxor på mig. Kan knappt minnas när jag hade det sist faktiskt? Alla mina ligger i Båstad och jag går alltid i tights när jag inte känner för jeans men idag så har jag lånat Emils supersköna mjukisar :)

Igår var det en mysig dag. Läsk, chips, film och massa mys med världens bästa Emil.

Nu har jag dessutom delvis löst mysteriet med bilduppladdningen, det funkar nämnligen på min egen dator så min lösning eller mitt svar är helt enkelt att det är fel på min arbetsdator. Haha, bra lösning? Jajjemen!

Idag jobbar jag till klockan ett sen ska jag en tur till mammas blåa hus och sen till båstad för att fixa & dona.

SEEEEE YAAAA! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0