Det närmar sig doubleS-time. det gillas - skarpt.

Det blev bio igår minsann - Shutter Island. Superdålig film, verkligen. Helt wierd. Ni som vill se den - don't. Menmen, mysigt med bio iallafall :)

Idag har jag varit ledig för nu har jag börjat med nya arbetstider: 8-16.30 tre dagar i veckan och halv dag på torsdagar men eftersom att Emil jobbar natt idag och jag inte hade varit hemma förrän vid fem så hade vi ju knappt hunnit ses idag :( Så jag bytte ledig dag, ska jobba på fredag istället och då jobbar ju ändå Emil så :) Kommer inte jobba så länge dock så sen ska jag leka med Sylle! Waaaaallii walliii :D Sen på kvällen blir det utgång för fulla muggar! Men, ännu är det bara tisdag.

Innan idag var Emil & jag ute och gick minsann, en lång runda ut på okända vägar ;b Vi gick ju inte vilse, vi visste bara inte riktigt vart vi var någonstans imellanåt! Det var galet fint väder och verkligen skönt att gå en runda. Sen körde vi och handlade lite mat som vi lagade & åt. Någon sweet and sour-grej som vi blandade med kyckling och kokte ris till. Sen vilade vi lite och nu är han och jobbar. Nattisdag, urgh :(

Ska bli monsterkul att träffa Sylle på fredag! Saknar henne bigtime.



Jag & Sylle - GREAT! :D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0