jag vill äta jättemycket glass på en strand.

Gud vad härligt att det fortfarande är fantastiskt väder! Helt klarblå himmel och en sol som värmer  - MUMS. Picknick på stranden hade suttit fint.

Kommer få jobba till två istället för halv tolv på fredag. Skulle egentligen bara jobbat till halv tolv för annars blir det för många timmar men Agneta måste vara hemma med barnen för tydligen måste dem vara hemma och kräkfria i två dagar innan de får gå till dagis. Hoppas bara att det inte sabbar något i min planering. Har ju ett ganska så tight schema på fredag redan. Jobb - leka med Sylle - förberedelser med Saga - födelsedagsfirande/middag/förfest i helsingborg - utgång. Kommer gå fint!

Idag har jag pratat med min chef och dealat fram ett bättre schema så nu ska jag jobba till fyra måndag, tisdag & onsdag och till klockan ett på torsdagar och ledig varje fredag :D PRETTY NICE. Men det är från och med nästa vecka.

Jag är sugen på tacos. Bigbautamycket sugen. Mer än vanligt tillochmed. Min plan var att Elin & Fidde skulle fixa det men ikke, idag är det deras dag och Oh My G vad länge de har varit tillsammans - 4 år! FYRA ÅR! De kommer nog vara tillsammans tills alla evigheter är slut och det är ju roligt för dem! Det finns "den rätte" för alla och Elin har nog minsann hittat sin. Min Mr. Right är helt klart Emil - det känner jag på mig. Så vår 4årsdag kommer också :) Om typ tre och ett halvt år!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0