Beautiful day!

Efter att ha pratat med Emil jääääättelänge i telefon så bäddade jag ner mig och somnade såsmåningom och strax därefter var han hemma :) När vi hade sovit en stund så blir man väckt av att han drömmer något superläskigt, haha. Han sätter sig upp och slänger sig över mig och sätter händerna i väggen samtidigt som han ger ifrån sig ett skrikliknande ljud. Sen frågar jag honom vad som händer och då svarar han att han drömde om en stapel? Hahahaha. Stackare.

Imorse var det inte alls kul att gå upp, mycket mysigare att ligga och gosa. Butbut, upp och hoppa! Kläder på, freshin' up och sen sätta sig i sängen för att säga hejdå men han sover ju som en stock då nästan efter att ha jobbat hela natten.. Men när jag pussar honom på kinden så ser man ett leende kika fram och han kämpar för att få upp armarna för att kunna krama mig. Åhhw han är det bästa som finns.

När jag gick ut och skulle köra var det soligt och fåglarna kvittrade, helt underbart. Dessutom fick jag ha solbrillorna på när jag körde - oh yes. Man blir lycklig!

När jag kommer till jobbet så kommer pappa med mindra glada nyheter: Isabelle har kräkt hela natten. Okej? Precis som att jag vill vara här då? Jag vill inte bli sjuk! Får väl hålla mig på avstånd och hoppas på det bästa?

Usch!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0