Älskade sol

Har vaknat upp till ännu en fantastisk morgon med solen utanför fönstret, härligt! Började med en mumsig frulle och nu gör jag min dagliga rutin vid datorn dvs läser bloggar, kollar fb, läser aftonbladet, ser om det är något kul på tv, kollar mejlen och bloggar! (även om det händer att jag inte bloggar varje dag ibland!) Men, vissa dagar kollar jag inte tv-tablån heller, samma sak eller? ;) Haha, skämt åt sidan.

Idag ska jag städa och sen ska jag göra vid Ingelas trädgårdsmöbler, ska ta bort färgen som är kvar på dem nu och sen ska de målas om! Kommer bli som nya :)

Igår fick Emil äntligen tummarna ur att köpa den där Bananlängden som han gått förbi och sagt han ska köpa någon gång varje gång vi varit på Maxi, igår sa han att idag ska jag bannemej göra det, så tummade han på det så att han verkligen inte skulle kunna dra sig ur och vips! Så stod den på kösbordet, haha. Kanske inte riktigt vips, vi körde såklart dit och köpte den. Vi körde raggarbil dit tillochmed, woho! Fint när det är härligt väder :)

Nu ska jag trolla fram golvet ;)

Enjoy the sun,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0