brud

Idag har jag varit i Helsingborg på Petrigymnasiet för att agera hårmodell till Freja som skulle göra en bruduppsättning. Nu sitter jag här med blommor i håret och vill inte ta ner det. Det är ju så fint!





Ringde Emil när jag körde hem och sa att jag hade en brudfrisyr, då sa han "Ja, du kan ju ha den tills du ska gifta dig så slipper du klabba med det då". Visst, om vi gifter oss typ ikväll ;) Hahaha, han är rolig han.

Igår var jag frukostvärdinna till bandet "Sad Day for Puppets" som är ute på turné, trevliga typer det där! Sen en tur till helsingborg och sen ut på en låååååång promenad med härlig musik i öronen. Skönt att få en stund för tankarna ibland.

Nej, nu är snart batteriet slut på datorn och jag pallar inte kuta efter sladden.

Hörs!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0