Dagen efter

Söndagar är aldrig jobbiga dagar, jag blir inte bakis, oh yes! Riktigt nice, har ju hört att det är världens pain in the ass, fast in the head såklart. Hahaha.

Gårkvällen i Hollywood var skoj! En kille var utklädd till röda mattan och när vi kom låg han på marken med röda mattan utrullad, haha! Det var en dräkt med typ en jättelång matta som man kunde fälla ut på magen, skitlång blev den dessutom! Sen hade vi Catwoman, KarateKid, en kille gick all in och var Marylin Monroe. Sen hade vi Avril Lavigne, Pink Panther, Men in Black, Harry Potter, Kiss, Turist och Batman. En tjej, Anna, hade gått all in på Maria Montazami - peruk, läppstift, ostkrokar, eget glas som hon hade dekorerat med en tofs och Bella såklart, MUMS! Hahhaa! Skitkul! Emils version av Borat var riktigt kul, peruk, mustash, grå kostym, portfölj, ja, hela kittet! Johanna var Rocky och såklart hade hon lagt in Eye of the tiger på mobilen och spelade den väldigt många gånger under kvällen! Sen har vi Anette, födelsedagsgrisen, som var Allan i Baksmällan, hahaha. Hon hade såklart bebisen i bärsele på magen ;) Klockrent! Tror inte jag har glömt någon nu..

Började med fördrink och presentöppning sen blev det mat och sen en massa lekar - KUL! :D

Själv hade jag ingen kamera med mig men det fanns det många andra som hade så bilder finns det, absolut!

Får väl se vad denna dagen bjuder på, jag börjar bli riktigt hungrig iallafall!

S.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fyfan för att vara bakis! Tur du har haha =)

2010-05-25 @ 12:51:45
URL: http://emmaricardy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0