Fix & förberedelse

Klockan börjar bli mycket och imorgon ringer klockan 04.30 - oh yes. Brände en skiva för ett tag sen med alla låtar jag haft på min mobil, tog bort några dock som jag inte kan förstå att jag ens lagt ner tid på att lägga in i min mobil, haha. Men grejen är att skivan inte funkade i min söta bil. Mycket märkligt för filerna var vanliga Mp3-filer så idag gör jag ett nytt försök. Provade först på samma sätt som jag gjorde innan men det funkade inte, bara 19 låtar av 77 kom med, HM? Nu bränner jag iallafall vanliga "Ljud-CD" istället för "Mp3-CD" och det funkar bara det att det blir fyra skivor istället för en, menmen! Får byta skiva oftare bara ;b Är inne på sista skivan nu, tar mycket länge tid att bränna såhär.

Anledningen att jag gör detta nu när jag verkligen borde prioritera sömn är att jag tänker ta med dem imorgon när Emelie & jag ska köra till Norrköping, det är ju ändå sju, åtta timmar vi ska sitta i bilen. Jag har tillochmed gjort mackor som jag ska ha med mig, tänker ju inte äta frukost innan jag drar precis! Ska dessutom göra te och ha med i en termosmugg, kommer bli gott med frulle imorn ;)

Har btw upptäckt en annan grej som jag verkligen inte är speciellt glad över som har att göra med mitt "glada INTE OKEJ-inlägg" så jag tänker tyvärr inte berätta vad det är men det är verkligen inte alls okej. Suck, lögner och skit passar verkligen inte in i min förövrigt väldigt glada och lyckliga värld.

Nu är allt klart och jag ska börja bege mig mot sängen! Ska ta en sista koll så att allt är förberett tills imorgon så att jag inte glömmer något.. Lika bra att lägga fram allt och fixa nu för imorgonbitti klockan halv fem får jag nog vara glad om jag lyckas få med mig själv, haha.

Sleep tight :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0