Goodmorning sunshines! In the rain ;)

Hoppas att alla är solstrålar idag, vår ordinarie sol verkar vara ledig idag! Tur att det finns så många härliga små solstrålar som kan hoppa in och vikariera ;)

Turen till Skövde gick bra! Lille Ike som blivit stor var så snäll så, stod fint & stilla i transporten men blev ganska glad när han fick röra sig ordentligt när vi kom hem! Vi stannade dock ett par gånger på vägen hem, först för att äta och en kissepaus! Stannade i Värnamo för att äta, Emil på BK och jag på Max, vi gick in och köpte mat och sen satt vi i bilen och åt, & gosade med Ike såklart :)

Emil jobbar idag, klockan sju lämnade han huset för att köra en sväng med lastbilen. Sen dess har inte jag kunnat sova! Igårkväll kollade vi på film & åt pizza - myyys! Jag mådde inget vidare igår så det var minsann en perfekt plan av Mr. Awesome! När det var dags för sängen kollade vi på ännu en film på datorn i sängen, "Wild Child" skitrolig film!

Det finns en film till som heter likadant men som är värsta rysaren, haha, inte den vi kollade på! Emil gillar inte skräckfilmer och rysare.. Mes... Hahahahaha. Nej men jag gillar inte heller alla skräckfilmer, tycker att en del är löjliga bara som tillexempelt "The Ring"  - en jävla unge i en brunn? Läskigt? Njääääää! Inte direkt. Skräckisar som är mer åt rysarhållet som som är psykiskt påverkande, sånna gillar jag bättre.

Iallafall, Emil somnade såklart när vi kollade på filmen och den var i två delar (uppdelad så att man fick starta del två som en ny film, eller, ja, ni fattar!) och när första delen var slut tänkte jag "Äsch, jag kan kolla klart imorgon så får Emil sova ifred", dumt tänkt! Jag kunde ju verkligen inte sova då, inte alls trött! Menmen, till slut så.
Så när Emil körde vid sju så startade jag andra delen och kollade klart på filmen :) Nu har klockan hunnit bli lite över nio, hur gick det till? Haha.

Mysigt att det regnar iallafall! Igår målade jag klart trädgårdsmöblerna och när jag var ute i verkstan började det åska som fan, woho!!!! Älskar åska, tycker att det är supermysigt :)

Nu ska jag nog klä på mig och bege mig in för lite frulle så hörs vi senare!


Såhär mysigt har jag det! Massa kuddar och täcken! Perfekt när Emil lämnar mig i sängen, urgh! Då är det bra att det finns sju kuddar och tre täcken i sängen som man kan gosa med! Hade mycket hellre gosat med Emil dock! Menmen, what to do? What to do? Helt naturlig version av mig dessutom, med det klassiska morgonrufset och allt!

See ya!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0