Hey pretty baby!!

Whoooooohw! The way you makin' me feel! Har gjort en höjdarspellista med sköna sommar/partyhits - pepp pepp pepp! Bara Emil som saknas, kanske tur det, här står jag och sjunger & dansar för glatta livet! Haha.

Har varit iväg och shoppat lite, inte kläder tyvärr, nopp, grejer. Massa grejer till en grej vi ska göra imorgon (vågar inte skriva det här eftersom att det är en överraskning och man vet ju aldrig vem som läser dethär), shampoo och sånna grejer. Grejer till ikväll då det ska partajas ordentligt! Perstorpsfestivalen here we come ;) Först förfest hos Robin & Nettan!

Köpte en bautastor godispåse också när jag var iväg, mumsmums! Och några sjukt roliga grejer till min fiiiiiiina kille, han kommer bli så glad! Mohahhaa. Kanske lagom glad, haha, men lite glad kanske. Han kommer skratta iallafall och det är bannemej huvudsaken! :D

Kommer bli superkul med party party ikväll, hoppas jag! Och jo, det kommer det bli för nu har jag bestämt det :) Yesyes!

Jag är hungrig, URGH! Undrar när den där pojkisvännisen hade tänkt komma hem! Kurr kurr från magen.. När jag hade handlat klart i Ängelholm så tog jag genvägen inom BK för att köpa mig en banan/choklad-milkshake! MUUUUMS! Jonna jobbade och fyllde minsann dendär muggen ordentligt! Ända upp till kanten, inte illa!

Nu ska jag fortsätta röja loss här inne i hopp om att Emil kommer snart :D

Ha en trevlig kväll allihopa everybody!

PUSS!

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0