It's been a lovely day

Dagen började fantastiskt, istället för att vakna av väckarklockan så vaknade jag av Emils underbara röst genom telefonen :)

Vid halv tio var det dags för avfärd! Ingela & jag var i helsingborg på "Framtid", en loppisbutik med helt galet mycket grejer, jag har aldrig varit där förut så det var en upplevelse!

Igårkväll var Emil & jag hos Robin & Nettan och grillade korv och kollade på film, Billy Madison med Adam Sandler HAHA, shit vad kul film! Har inte sett den innan men har hört att den ska vara galet kul och visst var det så! ;)

Ikväll ska vi kolla på filmen "Kick-ass", har hört att den är fet och vi såg trailern igår - det ser inte illa ut! Så ikväll ska det ätas popcorn till en kick-ass-movie ;b

Annars händer det inte så värst mycket idag, sitter och chillar med en kopp te nu. Igår kom jag på att det börjar närma sig min 20-årsdag! Oh my G! 20 bast? Hur hände det!? Jag var ju 16 igår, typ. För en gång skull är midsommar inte samma helg som min födelsedag eftersom att midsommar är sen i år, jag fyller ju alltid år på samma datum men midsommarafton är ju olika :) Om ni inte visste det ;) haha. I år är midsommar helgen efter min födelsedag så jag kanske kan få fira min födelsedag utan midsommarstång som omväxling.

Enjoy this day.



Med Tequilahatten på sne, NU KÖR VI! :D


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0