Kompis utepremiär ;)

Oh yes, mat i magen och huset är fint! Skinande rent skulle man kunna säga! Kompis fick springa runt i sin boll både när jag gjorde rent i hans bur och långt efter det, han ville inte vara i buren inte! Han fick springa runt i sin boll när jag duschade och kämpade ner mig i mina absolut tightaste jeans! Och, guess what? I MADE IT! Haha, galet nöjd :D

När jag var påklädd och klar skulle maten fixas till så Kompis fick följa med, först in till Ingela & Uffe och sen fick han dessutom vara ute! Tyvärr hann jag inte ta några kort, hade ju fullt upp med att hålla koll på honom så han inte försvann eller blev mat till en hungrig fågel! Han tyckte det var skitskoj att vara ute iallafall, han luktade som tusan och älskade att gå i gräset :) Han kunde inte springa i sin boll i gräset, det var lite väl tungt motstånd för den lille skiten. Jag vågade inte släppa honom helt lös men han fick krypa runt och leva uteliv så gott det gick :)

Jag har dessutom hunnit med både att börja på en ny färg och en ny till, hehe ;b Först blå och nu har jag precis börjat på de orange - mumsmumsmums!

NU KOM EMIL ÄNTLIGEN HEM! Lång dag för min kille idag, urgh :(

dags för pusskalas! Hoppas jag :D


Kan ju lägga upp en inomhusbild på tjockisen istället :)


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0