Måndag, on the go.

Visst är det måndag, härligt! Ny vecka, nya äventyr! Jag började min vecka med att gå upp kvart i fem för att följa med min kille på jobbet, så hela min dag kommer spenderas i en lastbil, haha. Började med att åka till Värnamo, trevligt! När vi var påväg till Malmö därifrån var det nästan dags att hålla rast när vi närmade oss avfarten som ledde hem så vi körde hem och höll rast i 45 minuter, trevligt! Hann med en hel del! Städa, slänga igång en tvätt och lite rastmys :)

Igår var det, som jag hoppas att ingen missade, Mors Dag! Min mamma är ju ända borta på Kreta så hon fick nöja sig med ett sms. Emils mamma fick lite mer gratulationer! Jag & Emil bakade tårta, en monstertårta verkligen! Men den blev fin & god - mums! :D Johanna fixade blommor och trisslotter, på kvällen åt vi middag allihopa! Robin & Nettan med såklart!

Givetvis blev det party party i lördags! Förfest hos Robbin & Nettan sen ner på Perstorpsfestivalen! Mycket trevligt! Träffade en massa människor jag inte sett på länge och andra människor, Chrille & Paulo från Ångan tillexemplet, mycket trevligt! En jag inte pallar med bara, för helvete vad dryg jävla människa. Varje gång, samma sak. För bövelen, du är i fel vatten jävla haj-jävel. Annars var det supernice festival! Dans & härliga människor. När klockan blev dags att lämna festivalen blev det efterfest hos Robin & Nettan! Erika var nykter och körde, Emil & jag hamnade i Oderljunga på hotell Elin & Fidde såsmåningom (;

Dagen efter (igår) blev spännande! Klockan ett ringde vi på hos Robin & Nettan och tänkte hämta bilen. Några minuter efter att vi ringt på kommer en galet sliten Robban i morgonrock, helt nyvaken, och öppnar! Gött med sovmorgon? Oh yes! Bara vi som var uppe tidigt. Vi skulle ju till Källna sen allihop för att fira Mors Dag och kom fram till att ingen av dem var kördugliga på väldigt länge så vi hängde hemma hos dem ett tag. Vi städade, fixade käk och chillade! Jag lånade tillochmed deras badkar och tog ett varmt och galet skönt bad! :) Vid fem begav vi oss till Källna och söndagskvällen blev mycket trevlig!

Nu ska jag fortsätta med mitt lastbilsåkande!


Min underbaraste & bästaste kille. Jag älskar dig <3


Take care,

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0