Mitt i natten på en tisdag. Eller onsdag, beror på hur man ser det.

Klockan är kvart över tre, Emil kommer hem om en timme eller två.

Har precis kollat genom en massa gamla bilder på datorn, vad vore livet utan kameror!? Hos oss vanliga månniskor då, för alla kändisar hade det kanske varit lite skönt utan alla paparazzi överallt men å andra sidan hade de nog inte varit lika kända då? Det mesta här i livet har två sidor och för det mesta kommer det något gott ur allt ont. Jag är iallafall väldigt glad över att det finns kameror! Tänk så många minnen som är förevigade tack vare dem!

Lyssnar/kollar på After Hours på MTV, lagom chill! Många sköna låtar man inte hört sen typ -97.

Har väl börjat fundera på att gå till sängs. Plocka undan lite, bädda, borsta tänderna. Vet att jag kommer bli pigg som tusan om jag borstar tänderna men jag tänker ju inte låta bli precis? Blir nog en film i sängen! Tror att jag ska kolla på en gammal favorit - Honey med Jessica Alba. Längesen jag såg den nu! Två år sen skulle jag gissa på!

Hoppas att ni alla har en trevlig natt och får en ännu trevligare morgon! Vill speciellt gratulera EllyBell som fyller år nu!!!!! GRATTIIIIIIISS! Massa puss & Kram! <3

Nighty night.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0