M&M

Nu är jag klar med trädgårdmöblerna och städandet! Har tillochmed hunnit med att prata med Sylle, mamma och Emil i telefon! Nu ska jag bara gör vid hos Kompis också sen är alla nöjda & glada :)

Jag har en tillfällig besatthet av M&Ms, har en stor skål med massor av dem här på bordet! Vet inte om det bara är jag eller äter alla bara en färg åt gången? För en stund sen hoppade den sista bruna in mellan tänderna och nu precis gjorde den första röda samma sak :) Ordningen är alltid slumpmässig, jag väljer färg efter vilken som ser godast ut för stunden, haha. Det är M&M choco såklart, de med nötter är inte alls lika goda.



Mums, älskade M&Ms.


Imorgon ska jag hälsa på min mamma som åker till Kreta i två veckor imorgon! Hon har aldrig flugit flygplan innan så det ska bli spännande för dem som ska genomgå detta med henne, haahaha. Söta lilla mamma :)

Nu ska jag tömma Kompis mansion från allt bajs och annat som ligger gömt bland spånet och lägga in nytt, rent & fräscht så att han får ett städat och rent hem :)

See ya,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0