OJSAN!

Glömde ju att berätta om söndagens äventyr! Vi åkte hem till pappa och gosade med hästarna, några tvåårshingstar skulle ner på bete och några ston skulle hem så vi gick en bra runda med Elin, pappa & Erika! När vi gick hem med stona och deras föl såklart så lyckades vi få upp Emil på Citat den sista biten :D Första gången på en storhäst och helt barbacka med bara manen att hålla i! Imponerande ^^



STILIGT! Don't you think? ;)

Efter ridturer och gos blev det fika med chokladbollar och Isabelle, Julia och Viktor hade bakat, på kvällen bjöd Elin & Fidde på tacos  - MUUUUMS! Senare begav vi oss till bälinge för ett kvällsdopp i sjön! Har inte badat utomhus i år ännu så vi tyckte att det var HÖG TID! Elin, Erika, Emil och jag badade, Fidde är tillochmed badkruka på sommaren så vi kunde ju inte riktigt förvänta oss att han skulle hoppa i ! ;D Kan visa bilder sen när jag fått dem av Elin!

Nu är two and a half med snart slut och jag ska strax bege mig ut i verkstan och måla :)

Have a nice evening allihopa everybody :D

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0