Rackarns

Sitter och kollar på tv, lyssnar på musik och kollar på "jag-tror-jag-dör-så-söta"-valpar på blocket. Herregud vad jag vill ha en hund. Jättemycket. Så ska det bli också! Sen, känns kanske inte läge nu. Dessutom har vi ju Kompis, vår kära dvärghamster som är galet söt :) Sen blir det bannemej en hund! Helst en MOPS :D

Jag började känna av tröttheten innan, kom tillochmed en gäsp. Oh yes tänkte jag, kanske finns det hopp om att jag somnar innan solen går upp, typ. Men sen gick jag ner och borstade tänderna. Big mistake. Haha, inte för att det hade varit vidare fresh att låt bli men nu är jag ju pigg igen! Superpigg. Hm, hoppas att det bara är tillfälligt!

Wellwell, blir väl tv en stund till. Eller! PANG, SNILLEBLIXT! Jag kan ju kolla på film i sängen! Kan ju ta en jag sett många gånger men som ändå är ganska bra.

Nu ska jag fixa. Ställa datorn vid sängen, välja film, fluffa upp kuddarna, lägga rätt täckena (lägga alla tre på varandra så att det blir varmt och skönt, utan Emil behövs det typ fem täcken egentligen), välja film och till sist lägga mig i sängen :) Bra plan.

Nighty night.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0