tjugofemtemajtvåtusentio

Denna tisdag började med att sova lääänge med min fina pojkvän! Han jobbar natt idag så då passar vi på att sova länge och morgongosa tills vi inte kan ligga i sängen längre för att vi är hungriga, haha :) Gjorde supergoda toasts till frulle sen åkte vi en sväng till Ängelholm.

Skulle köpa mat och sand till Kompis, han tvättar sig i sand så han har ett "badkar" fyllt med sand där han brukar rulla runt :) Haha, skiiiitsöööt :) Gick en runda på ÖoB & LiDl också, brukar hitta en massa konstiga grejer där! Sen kom vi på att vi behövde mat så vi fixade takeaway på BK - jag vet, jag brukar inte käka på BK men jag är fan sur på Donken (; Men BKs pommes är fan riktigt nasty. Inte okej, menmen.

Nu är Emil iväg och jobbar och jag ska strax ut och måla trädgårdsmöblerna! Skulle egentligen gjort det igår men det hann jag inte med. Vid halv ett ringde Ingela och frågade om inte jag kunde komma ner och vara vikarie på fritids i Ö.Ljungby och visst! Är ju van vid barn så det skulle väl inte bli några problem och guess what, det gick great! Definitift kul att testa något annorlunda!

Nu ska jag kolla på two and a half men och sen bege mig ut! Tänkte bli klar lagom tills Cougar Town börjar 21.55 :)


S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0