18de maj 2010

Blev ingen uppdatering i helgen då jag var i Lessebo för att kolla på folkrace. Det var 2dagarstävling så vi bodde i husvagn tillsammans med Elin & Fidde. Det var nog hela "Team Stidsvig" som var på plats för att köra, vi var ett ganska stort gäng som spenderade helgen i Småland iallafall :) Mycket trevligt!


Emil i Lessebo :)


Igår var det den 17de maj! Och inte nämner jag det för Norges skull, nejnejnej! Den 17de är ju Emils & min månadsdag och igår var det vår 8de. Åtta månader! Wohohoooooo! Vi lagade mat och mös varje sekund, från det att han kom hem från jobbet tills vi somnade. Jag håller helt och hållet med honom - åtta månader räcker inte! :) Verkligen inte! Åtta månader är långt ifrån tillräckligt, jag nöjer mig inte med 80 månader heller - jag hoppas verkligen att vi kommer fira 800 månader också! Haha, det är typ 66 ½ år - lagom ;D Emil är fantastisk, he's a keeper som man säger!

Jag har nyss suttit ute i de sköna korgstolarna och njutit av solen! Tog ett täcke att sitta på så att det var mjukt och extra skönt, tog med mig mp3:n och nya Cosmopolitan ut - underbart! Skön musik i öronen och fantastisk läsning! Nu sitter jag bara och hoppas att Emil kommer hem snart :)

Ha en skön tisdag!


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0