SATC <3

Hann inte in i tid till Cougar Town, menmen! Precis när jag skulle gå ut så skriver mamma på msn (från Linas msn, hon har ingen egen , haha) och man kan ju inte skriva till sin söta mamma att man inte har tid för att man vill hinna in i tid till ett TV-pogram! Nejnejnej, går inte för sig!

Möblerna blev fina iallafall, ska bara målas en gång till sen så är de klara! :)

Nu är det SATC på tv och här sitter jag i soffan och dricker citronläsk! När SATC är slut får vi väl se vad jag hittar på.. Har gjort en lista på förslag på vad jag kan fördriva tiden med, saker som ändå ska göras såsmåningom.

Jag har iallafall fått bilderna av Elin nu och tänkte visa er lite bilder från vårt kvällsdopp i söndags :)


Emil skyndar sig upp efter första doppet :)


Andra doppet blev lite längre, vi simmade tillochmed en sväng! :)


Plask plask!

Nu, tillbaks till SATC och citronläsk :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0