Moder Natur

De senaste fyra gångerna jag har öppnat balkongdörren har samma sak hänt. Efter ungefär en halv minut kommer det en bautastor humla inflygandes, tar sig en tur här inne och flyger ut igen. Undrar om det är samma humla? Humlor är tjocka och söta djur :)

Tänkte visa er bilder sen min kvällspromenad igår, naturen är verkligen vacker, speciellt på kvällen när solen är påväg ner och ger ett orangerosa ljus. Absolut tillfredställande för alla tankar och känslor man har.






Äntligen har jag hittat "mitt ställe" här i dessa skogstrakterna. Man måste ha ett "ställe" dit man går för att rensa tankarna, slappna av, njuta av naturen, få in ny frisk luft i lungorna eller bara vara. Har ni inte ett? Hitta ett.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0