Maj, 6

Igårkväll var ingen rolig kväll som ni säkert förstod.. Menmen, det blir nog bra.

Natten var ganska sömnlös men inte är jag trött för det, suck.

Imorgon ska jag följa med min kära nästkusin Emelie till Norrköping och hämta en hundvalp, söt hoppas jag :) Kommer bli nice, en roadtrip med oss två, oh my g, kommer ju ha ont i magen ;) ME LIKE. Antingen ska jag åka med henne nu snart och sova hos henne inatt eller ska jag köra till örkelljunga typ klockan fem imorgonbitti, har inte bestämt mig riktigt ännu, vi ska ju köra galet tidigt så att vi slipper vara borta hela dagen som jag verkligen inte har tid med eftersom att jag ska vara i Perstorp klockan sex för återträff med kära PG.

Emil fick ta ner min håruppsättning igår haha, hans kommentar var "kunde hon inte bara chillat med en öl eller nåt istället för att sätta flera tusen klämmor i ditt hår?" Hahahaha. Och bara för att jag hade blommor i håret hade jag mest troligt loppor också. Hm? Ja, för så är det nog ;b

Nu ska jag plocka undan lite här och lyssna på bra musik, högt! :)

Ha en trevlig torsdag,

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0