Fredagsäventyr

Gårdagens tur till Norrköping gick kanon, mycket trevlig tur :D Hunden var söt precis som de flesta valpar, de hade en massa andra hundar också bland annat en pekingnese (med reservation för stavningen) som ser ut som en mops fast med långt hår så jag höll ju på att dö lite, jag är helt nerkärad i just mopsar, en sån vill jag verkligen ha! Sen hade de en annan konstig ras som jag inte minns vad den heter med hunden var typ tretton centimeter hög och såg ut som en korsning mellan en räv, en surikat och en ekorre. Kanske inte låter alls sött med den var urgullig! Den ska egentligen vara fluffig men de hade klippt den för det skulle man tydligen göra när de närmade sig ett år.

Gårdagens afton bjöd på återträff med PG som var mycket trevlig! Av de sex klasser som var inbjudna var det bara knappt 100 pers som kom men det räckte för att göra kvällen! Började som vanligt med en tipsrunda som såg lite annorlunda ut i jämförelse med tidigare år men mitt lag vann iallafall varsen tattuering ;) Sen var det mat och härliga uttalanden och trots att våra kära matte- och fysiklärare Johan Cheander var väldigt hes bjöd han på det traditionella framträdandet med gitarren i handen och sjöng "Jhonny vad gör du" och bjöd in till allsång! Ni som inte har varit där och upplevt detta förstår nog inte grejen, haha.

Anton gurka skulle röka, bara det att han hade råkat sätta sig på sina cigg så att de var helt platta "Marlboro Tight" fick de heta ;b Numera är det Anton tightpinne!

Här är lite bilder från återträffen,


Sylvia & Malin


Söta!


Tyvärr en väldigt suddig bild med "the boyband" kunde ju inte stå stilla! Haha, Pontus, Anton & Stoffe!


Och slutligen en bild på den fantastisk snygga tattueringen. HAHA. Den berömda PG-gubben som är en molekyl om ni inte ser det :)

Hoppas att ni också hade en nice fredag!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0