18 november.

Goddagens goddag & hej!

Har jobbat lääänge idag, kom hem för bara en liten stund sen, har haft en rolig dag på jobbet, som vanligt! :)
Idag har jag haft bautamycket kläder på mig för det var ju jäklar vad kallt det är ute! Fyra tröjor, dubbla byxor & raggsockar. Jag är ju fett körd om det ska bli kallare än såhär, hur kan jag klä på mig mer liksom? Och det ska ju bli den kallaste vintern på 100 år är det ju sagt. Så - bye bye känsel i kroppen på hela vintern!

Ella är en rolig hund hon. Igår var vi en snabb runda hos mamma så visade jag henne att jag har lärt Ella vacker tass & att dansa, mamma bara skakar på huvudet.. Haha! Men jag tycker faktiskt att man ska lära sin hund konster, det är ju halva grejen med att ha hund! Eller? Är det bara jag som tycker det? Hunden måste ju må bättre av att lära sig saker och dessutom är det ju kul! :) Det är ju en typ av lydnad det med. Tur att mamma har mig med andra ord, som kan lära Ella konster ;) 

På tal om Ella, nu blir det en promenix innan Emil kommer hem! Han har varit med sin morfar idag. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0