Bye bye fläsk.

Det är så skönt att vara igång med träning! Synd att foten är lite paj men man får ju göra så gott man kan :)
På step-träningen i måndags kände jag att foten inte håller riktigt ännu så på dagens träning fick jag ju ta det liiiite lugnt, inte springa och sånt men styrka kunde jag verkligen köra för fullt! Kommer nog ha träningsverk i magen imorn menmen, lätt värt det hoppas jag! Imorgonbitti ska jag simma, klockan sex är det dags för ett tiotal längder i bassängen, verkligen skönt att simma på morgonen! Sen börjar jobb klockan åtta - full fart oh yes!

Full fart är verkligen min grej! TJOHO! 

Nu blir det kvällmys med min fina älskling, ha en fin kväll.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0