changed plans.

Blev inte att jag följde med Emma på jobbet idag, när klockan var kvart över fyra hade jag fortfarande inte somnat liksom.. Emil kom hem vid två. Och att sova en kvart typ och sen iväg med henne kändes inte så bra, haha.  Usch, kände mig jättetaskig :( Men jag hade nog inte varit så rolig att ha med så vi tar det en annan dag! 

Jävligt trött på min fot, är kanske inte bara en stukning trots allt, nu har den börjat göra ont typ i hälsenan? Suck. 

Och nu kliar mitt öga jättemycket? Vad ska det vara bra för liksom? Ja, shit vad det är synd om mig idag, haha - sådär kanske! 

Jag saknar Sylvia - jättemycket. Jag saknar Tulle - jättemycket. Ja, ni två toppar faktiskt saknarlistan just nu. 

S.

Kommentarer
Postat av: Sylle

Jag saknar dig. Alltid ska du veta!!! <3

2010-11-14 @ 13:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0