Första Advent

Gud vad det är fint & mysigt med jul! Idag har vi haft julmys tillsammans med Emils föräldrar & jag har gjort min egen adventsljusstake helt själv och den blev jättebra! Ska visa er den sen. 

Familjemyset bestod av att baka lussekatter, äta julgodis & dricka glögg & julmust tillsammans med tända ljus och mysig stämning :) 

Imorgon är det Ullared som gäller! Emma hade lite klabb med sin bil idag så nu väntar jag på att hon ska ringa och säga om den funkar nu för om den inte gör det måste jag köra till mamma och byta bil med Johan så att vi kan köra med hans bil imorgon isåfall. Inte så kul att behöva göra det imorgonbitti ju, vi ska ses hos mig 06.40 är det tänkt! 

Ha en fin julkväll <3 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0