fredag, redan!?

Att det redan är fredag känns overkligt, det var ju fredag typ igår? Herregud vad denna veckan har gått fort! 

Idag ska Ella åka hem till mamma igen, mamma kommer i eftermiddag och hämtar henne. Emil hade en plan att han skulle ta med henne på jobbet så att mamma inte skulle kunna ta hem henne, haha. Jag ska snart iväg och jobba en liten sväng, tre timmar - knappt lönt, men skit i det! Dagens morgonrunda med Ella gjordes under SNÖ! ÄNTLIGEN :D Inte för att den lägger sig och skapar det fantastiska vinterland jag vill ha men det är ju en början :) 

Efter jobb blir det väl storstädning, brukar göra det när vi har haft Ella här så att det inte ligger hundhår överallt, Emil är ju lite allergisk men denna veckan har det funkat fantastiskt bra! Antagligen för att vi inte haft henne i sängen (inte lika mycket iallafall ;b) Ikväll var vi medbjudna på dubbeldejt som jag verkligen såg fram emot men det lär inte bli av.. :( Emil var ju och jagade med sin morfar igår och sköt en bambipappa :( Han har sagt att jag inte får ge honom dåligt samvete för detta och jag ska försöka men stackars bambi. Så han får ju fixa med det idag när han kommer hem. Finns lite andra grejer inblandade med men det vill jag inte skriva, eller, återigen - jag vet inte hur jag skulle formulera det. 

När tusen tankar ska göras till en mening eller två så är det inte lätt. Skulle man skriva ner allt hade det bara blivit en enda röra. Om jag skulle lyckas, då återkommer jag. 

Dags att kila, 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0