Friday workout

Igårkväll flyttade vi bort soffbordet och fåtöljerna och bäddade framför TVn, tände en massa ljus och kollade på film, bigtimemysigt! Imorse ville jag bara gå och lägga mig där, bädda ner mig och sätta på en bra film - värsta hörtstormen ute ju! Inte alls sugen på att åka och jobba, men, off to work. Hade en trevlig dag på jobbet, men har känt mig lite rastlös hela dagen så efter jobbet bestämde jag mig för att köra och simma! 

Så skönt det var! Simmade 40 snabba längder, bastade & duschade länge - bautanice. 

Hem och åt middag, Robin & Nettan var på besök - hon är riktigt fet nu! Ska ju föda bebis om TRE MÅNADER! :D:D:D 

Pratade nyss med Emma, ska hänga med henne på jobbet imorn - spännande! Kvart över fem kommer hon och hämtar mig - tjoho. Hon kör lastbil och kom igen liksom, hur kul kan det vara att sitta där själv hela dagarna? Nej, inte alls kul! Så jag ska piffa upp hennes arbetsdag imorn - det är planen iallafall :) Sen får vi ju se vad hon tycker, mohahahah ;)

Nu blir det Idol - kom igen Olle & Jay! Olles version av Free fallin' var awesome, har kollat på den typ tusen gånger! Nej men 20 kanske.. Haha. Och Jay är ju bara fantastisk! Någon som känner till hans band Von Benzo? Lyssna och njut, han är GRYM! 

Ha en fin fredagskväll, 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0