Godkväll alla fredagsfirare!

Imorse var jag trött, verkligen skittrött! Det var en underlig känsla, att inte vilja gå upp ur sängen. Till slut lyckades jag dra mig själv ur sängen, freshin' up och köra till jobbet. Tyvärr var det enklare sagt än gjort, att köra till jobbet. Jag kom inte in i min bil, JAG KOM INTE IN I MIN BIL! Låset hade typ frusit eller nåt? Fick först inte in nyckeln, när jag väl hade lyckats snirkla in den så gick det inte att vrida om - tur att jag åtminstonde var ute i god tid! Efter att ha stått där i fem minuter, när klockan hade blivit kvart i åtta då jag skulle ha börjat, så gav jag upp, började känna att jag verkligen inte hade tid med det så jag gick in, tog ett par andra bilnycklar och körde. När jag kommer till jobbet och ursäktar mig för att jag är lite sen så säger de "men du börjar väl inte förrän åtta?" Haha, menmen, jag var ju inte sen iallafall! 

Nu har jag precis vaknat upp efter en powernap, hade en fruktansvärd huvudvärk när jag kom hem från jobbet så det kändes som den bästa lösningen och, precis som jag hade hoppats på är det borta nu! Har hunnit med att sätta upp julstjärnor i våra fönster med - så fint det blev! 

Ikväll är det tänkt att jag ska befinna mig i Röstånga på 18årspartaj men vem fan bor i Röstånga liksom? Och så lite snöoväder och svinhala vägar på det, nej - inte så jag hade tänkt min fredag. Giannis röstar på utgång då det är hans sista helg i Sverige innan han drar och gör en säsong i Österrike. Här hemma blir det fredagsmys till max, Johanna & Robin är här och det ska serveras taco och idol. Hm, what to do, what to do.. 

Emil har dessutom inte kommit hem från jobbet ännu och vi skulle vara i Röstånga typ nu så det känns som att det nog inte blir Röstånga. Och om Emil inte åker till Röstånga så blir det ingen utgång heller. Vi får väl se! 

S. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0