jag är så himla dålig på att sova.

Halv sex, ska strax köra iväg till simhallen för att hoppa i bassängen för några längder innan det är dags för jobb. 

Inte många timmars sömn inatt, i säng strax innan tolv då det först tog en hel evighet innan jag somnade och inte nog med det, nejnejnej - då vaknar jag hela tiden. Förut brukade jag inte sova mer än fem timmar/natt men nu var det längesen jag sov såhär lite. 

Well well, vi får väl se hur långt tre timmars sömn räcker! Efter jobbet blir det kanske en fika med Emma Svensson, vi skulle höras när jag slutar idag. Fika är alltid nice :) 

Nu är det dags, hoppas att det inte är bautahalt ute bara.

Gotta go, 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0