Jag tänker låtsas som om det var igår..

..som jag skrev.

Hej!

Okej, en liten tillbakablick kan ni ju få..

- Jag har blivit brunett! (om någon nu hade missat det)
- Jag tränar numera, tre dagar i veckan tillochmed.
- Jag har kommit på att jag nog vill bli polis!
- Jag har stukat foten, blivit bra och sabbat den igen.
- Skaffat hund var tredje vecka, passar mammas hund då hon jobbar natt.

Ja, svårt att komma på allt jag inte berättat bara såhär men det var en del åtminstonde.

Jag trivs så himla bra i mitt bruna hår! Var verkligen rädd att jag inte als skulle passa i det eller att jag aldrig skulle vänja mig men det gick fort! Känns superbra! :)

Såklart är jag & Emil fortfarande tillsammans! Snart 14 månader, crazy.

Emma, Lin & jag fortsätter hänga och hitta på galenskaper! I helgen hade vi halloweenfest, superkul! Lyckad fest får jag säga och jag hoppas att alla som var där tyckte det med.

Just nu sitter jag mitt i en massa tvätt. Verkligen monsterberg. Igår var det ett monsterberg av smutstvätt och idag ett monsterberg med rentvätt! Jag vet inte vad som är värst? Det är ju inte roligt med en massa smutstvätt men det finns för-och nackdelar med allt!

Plus med smutstvätt:
Man behöver inte vika kläderna för att slänga in dem i tvättmaskinen.
Man använder andra kläder än sina favoriter vilket kan leda till nygamla favvisar.

Plus med rentvätt:
Man har fräsha kläder att ta på sig.
Det ligger inga smutsiga kläder på golvet eller någon annanstans.

Minus med smutstvätt:
Du har ett berg med jobb framför dig.
De luktar inte fresh.

Minus med rentvätt:
Du måste vika alla kläder, eventuellt hänga upp dem.

Haha, ja, ni ser min poäng. Kan kläderna inte vika ihop sig själva liksom?
Guess it's time to vika kläder.

S.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN!!! :D

2010-11-10 @ 14:07:40
URL: http://emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0