Julpyssel!

Idag började jag dagen med att åka till förskolan Skogsbrynet där jag sa börja vikariera. Söta små barn! En unge kom gåendes mot mig med armarna utsträckta, sööööt! 

Sen idag har jag julpysslat! Har gjort egna julkort som jag ska skicka till mina nära och kära :) Tycker verkligen att det är kul att både få och skicka julkort och nu har jag dessutom gjort dem helt själv :) Snart dags att skicka dem ju! Senast den 16de december ska man väl skicka dem om man vill att de ska komma fram innan jul? Äsch, jag ska skicka mina i god tid! Har faktiskt inte skickat julkort sen jag var liten så det ska bli skoj!
Givetvis var det underbar julmusik som strömmade ut genom högtalarna här! Älskar verkligen julmusik, julpyssel och tjocka små tomtar - christmas is the best time of the year.

Nu blir det halv åtta hos mig som denna veckan är i Piteå, haha, de pratar ju galet roligt där ;) 

Ha en fin kväll! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0